Nya dregglisar...

Nu har jag äntligen gjort klart dregglisarna som i princip legat klara utan knäppning sen i våras :)
Knäppningen har jag ändrat lite på från kardborre till knappar. Blev såå mycket bättre tycker jag.
Det finns i stort sett 2 av varje sort om inget annat anges.
1 Lila m prickar SÅLD
1 Gul SÅLD
 Dessa röda fina har jag bara 1 av varje av.
Båda SÅLDA
Båda SÅLDA
Båda blommiga är SÅLDA
Den rosa blommiga finns det 2 av. Dom andra 2 bara 1.
Den gröna SÅLD
1 valdregglis SÅLD
Finns bara 1 blå med moln, dom andra 2 av varje.
2 Röda SÅLDA
Den blåa är SÅLD

Pris på dregglisarna är:
60:- styck eller 3st för 150:-

*****
Vill du köpa dregglisar på REA så säljer jag nu ut dom "gamla" dregglisarna som finns kvar för 40:- styck eller 3st för 100:-
Dom som finns kvar av dessa är:
3st mörka m "ryssdockor"på,
1st m multi färgade prickar på,
1st hel vit,
1st rosa m fordon,
4st m färgade elefanter.
Dom andra är SÅLDA så först till kvarn. 

2 kommentarer:

Astrid o Edward sa...

Håller med om att tryckknappar är bättre än kardborre. Med riktig tång är det ju t.o.m. roligt att sätta i knappar. Fina dregglisar!

Fjällsnipans Alster sa...

Tack så mycket.
Jag har ingen tång, men ett annat passande verktyg. Kan tänka mig att det går fortare med en "riktig" tång.

/Sofia