Miniskötväska

Tidigare i vintras så fick jag frågan om jag kunde göra en MINISKÖTVÄSKA. Hon hade en vännina som hade en och tyckte då att den verkade så praktisk. Kruxet var att hon ville att JAG skulle göra den åt henne... Tjola hopp sa ja, ja visst kan jag testa å göra en sån.
SÅ.... efter mycket fundering och ihopknåpning så blev resultatet detta:
Ett skötunderlägg ville hon ha också detta är stort nog för bebisen att få plats på LÄNGE.
Underlägget är dubbelsytt med plastad frotté på baksidan, tvättbart i 40°c.
I miniskötväskan får hon plats med skötunderlägget, en våtservettsförpackning och några blöjor.

Tyget har jag köpt hos Sydrömmar.
Möster: Mitt eget


2 kommentarer:

mamma lycklig sa...

Du är såååå duktig. När man ser allt fint som du syr önskar man att man hade en bäbis. Nej jag bara skojade, om bäbisen. Du är så duktig dotra mi.
Älskar dig. Mamma

promenader på landet sa...

Vad duktig du är som syr:) Jättefint! Må så gott kram Maria