Pulkaåkning..

Idag har vi haft ett fantastiskt väder här uppe. Så vi packade ryggan med korv och bröd, varm choklad och gofika och gick bort till pulkabacken.
Uppskattat av mina 2 pojkar som tycker mamma är supertråkig som alltid vill vara inne :)
(å sy då såklart)
Johan fick en ny mössa av mig häromdagen.. Han älskar den gula molnmössan och vill ha den hela tiden. Tur man har pojkar som gillar när mamma kommer med nya mössor :)

Grannpojken/dagiskompis/bästa kompisen E följde oxså med till pulkabacken med pappa L.
Han gillar oxså mina alster :)

Vädret ska tydligen hålla i sig så i morgon packar vi väska åter igen och beger oss till hockey rinken! Nu ska åkas skrillor!!
(jag har inga skridskor, men jag lär ha fullt upp med att hålla mina pojkar på benen)

Höres snart igen!

Kram Sofia

1 kommentar:

mamma lycklig sa...

Vilka fina rödblommiga pojkar. Det kanske är så att mamma måste hålla i pojkarna för att hålla sig själv på benen. Hoppas ni får en fantastisk dag på isbanan. Längtar tills ni kommer.
Kramis mamma