Namnlappar...

Mina namnlappar är slut och som vanligt när man ska ha en till ett litet alster så finns det inga eller så får man ta utav något annat alster som inte är riktigt klart ännu :)
Jag skulle verkligen behöva köpa NYA! Problemet är bara att jag inte riktigt vet var ifrån jag ska ta å beställa dom denna gång. Jag brukar beställa mina namnlappar ifrån mina namnband, men jag tycker dom blivit så dyra, men fortfarande väldigt fina dock. Har sett några andra sidor också som säljer namnlappar, men jag kan ju aldrig bestämma mig eller få tummer ur lixom! Har tänk också att jag skulle ha dubbla vikta lappar till mössorna jag gör, men vart gör jag de billigast?

Ni får mer än gärna tipsa mig vart jag kan beställa mina lappar så kanske jag kommer till skott någon gång :)

Nu blir de go fika med stora sonen... lilla sonen sover gott i vagnen!

Inga kommentarer: