Kommer ni håg att jag sa att jag höll på att knåpa på något nytt?

Detta är vad jag har hållit på med... VIRKAT BLOMMOR! Som sedan blivit till hårsnoddar...
Granntjejerna gillar dom skarpt och det "GILLAS"!!

Snoddarna kan varieras i all oändlighet och idag så fick granntjejen B välja sin favorit :)
Glittersnodd med en ceris/limegrön blomma och en "silver" pärla.
Och hennes första kommentar blev: Ååå så vacker
Sen när jag satte fast den i håret så sa hon: Bara hur vacker som helst.. 
Ett gott betyg tycker ju jag!
Å visst blev den "vacker" :)

Är du sugen på en hårsnodd så hör av dig... 
Snoddarna kostar 20kr/st eller 2st för 30kr.

ps.... Vill man inte ha dom i håret så kan man ju alltid anv dom som armband :) ds

***

Nu ska jag försöka ta mig ut och DÖDA bladlöss!! Inte de trevligaste jobbet direkt :/

 See Yaaa!

Inga kommentarer: