Nya tyger..

På våren kommer det alltid nya tyger till alla butiker/webbshoppar. Kul men samtidigt lite jobbigt när man tänkt att man inte ska handla mera tyger :) Samtidigt så måste man ju hänga med i tygtrenderna så NI får dom allra senaste tygerna på era mössor..

Förra veckan så kom dessa tyger hem hit.
Svart/vit randiga SLUT
Rosa cirkuselefanter SLUT.

Tyvärr så är redan en del av dessa tyger redan slut då jag sydde upp en del pannband och mössor till helgens mässa.

Tyget med hjärtan har jag tänkt göra en klänning till lillskruttan.. blir ju fint med matchande tajts i randigt :)

Och vet ni.... MER TYG ÄR PÅ INGÅNG!!!! Jippi :)

(dessa tyger ligger under fliken "mjuka tyger")

***

Helgens event gick för övrigt bra tycker jag... Jag slet som ett djur dagarna innan för att få klart allt till mässan. Och ändå så fick jag inte klart det jag ville ha med mig. :( Lite surt, men mer mössor/pannband kvar till er :) 
Med 3 småbattingar hemma får man inte sy när man vill :)

Jag lovade ju ett erbjudande i helgen... å jag vet.. så fel och dumt utav mig att strunta i att lägga ut ett erbjudande här. Jag hann bara inte!!!
Därför tänkte jag köra en liten tävligt ist.. Mer om den i ett senare inlägg :)

**

Och så har jag ändrat lite i prislistan... BÄTTRE PRISER ÅT ALLA :)

*

Hoppas ni haft en underbar valborg runt om i sverige. Här uppe i norr höll vi på att blåsa bort, och kallt är det med.

God Natt!!!
Sofia

Inga kommentarer: