Dom nya tygerna..

Som jag såååå länge har lovat att visa er visar jag NU!!!!!
(bilderna lånade från stoff och stil)
Tunna och sköna tyger, perfekta för att göra vårmössor i, med eller utan matchande dregglis :)
Fick även hem lite fina bomullstyger som jag ska knåpa ihop lite nyckelband och napphållare i. Men bilder på dom tygerna kommer en annan gång.
**
Mycket nytt har jag sytt ihop hit till shoppen, ska försöka lägga upp dom här i morron så ni får se vad jag knåpat på. 
(Känner att jag lovat det länge nu :) men det blir inte alltid som man lovat när man just börjat jobba efter att varit hemma i 1,5 år och är helt DÖD på kvällarna. Man får vara glad att man hinner säga natti natti till pojkarna innan man somnar själv numera :) Detta är anledningen till att allt bara dröjt och stannat av här hemma )
Alla beställningarna är klara med, visar dom också nästa gång. 
Så ni som väntar på era beställningar... dom är på väg!

**

Nu ska jag gå och sova så jag orkar med morgondagen, vi ska åka på 3 års kalas!

Natti natt!

ps. det finns fortfarande mössor kvar till reapris... så skynda fynda för snart är februari slut. Passa även på att fynda dregglisar. Köp 3 för 150:- (ord pris 180:-). ds

Inga kommentarer: