TILL SALU!

För en tid sen så "vann" jag en himlans massa kantband på tradera.. väl hemma insåg jag att det inte allst var vad jag ville ha :( Nu säljer jag det till någon annan som hellre skulle vilja ha det.
(Ber om ursäkt för ormbot, men det var så det kom hem till mig och jag har inte orkat göra nått åt det)
Det är ganska mycket kantband, vet inte riktigt hur mycket... men om jag får 40kr + frakt för allt så blir jag glad. Tycker du att det var för dyrt? Kom med ett bud så löser vi säkert det!

Ett annat band som jag köpt fel är detta..
Köpt hos Stoff och stil för 1 månad sedan. Är 18mm brett. Har tagit kanske 20cm innan jag insåg att jag tyckte det var för smalt. Vill ha 15kr + frakt för det.

Hör av dig om du är intresserad.

BANDEN ÄR SÅLDA!

1 kommentar:

Jeanette sa...

jag vill gärna köpa kantbanden om dom är kvar märkte att det inte finns nån såld markering så jag hoppas :) ,,, du kan ju mejla mig om dom finns kvar nette_kram@hotmail.com