Tidsoptimist???

Dagen innan vi drog på en välförtjänt solsemester så sydde jag några necessärer.. Det hade jag ju ABSOLUT INTE tid med, men vad gör man om man verkligen är ibehov av några nya :) Varför ta en ful plastpåse när man kan sy en fin väska... LIXOM :)
Dessa 3 fick agera solkrämsförvaring och apotek. Den lilla låga har jag som pennfodral. Helt perfekta alla 3.

Och dessa Emil å Ida väskorna fick pojkarna att ha sina kritor i.
Mycket uppskattade... ialla fall av min lilla kille. Han tyckte det var kul med en väska att ha nått att plocka i å ur hela tiden.

***

Nu när man varit hemma en tid så hade jag tänkt att jag skulle fylla mitt mösslager med nya mössor, men jag har så mycket beställningar nu så dom får helt enkelt vänta. Mössor hinner jag sy senare :) Beställningarna går före...

Må gott alla bloggläsare, nu är det
NATTI NATTI.... GOD NATT!

Inga kommentarer: