Nu äntligen är alla tyger fotade och inlagda under respektive "flik".
Vilken tid det tog... jag fick en mindre chock när jag såg hur mycket tyg jag igentligen har.. helt otroligt. Så för en tid nu framöver så kommer jag att införa köpstop för mig egen del när det gäller mjuka tyger!
Och visst är det konstigt... har stått i flera timmar och fotat tyger och samtidigt svurit min tunga svart över det dåliga ljuset som vi fick genom fönstret. När jag var klar och plockat ihop allt igen så kom SOLEN fram!!! Man kan ju tycka att den borde ha kommit på besök liiiite tidigare :)

***

Kommer att uppdatera prislistan inom kort också. En del priser kommer att ändras, men alla beställningar som är beställda innan den nya prislistan kommer upp på bloggen får handla till dom gamla priserna.

Inga kommentarer: