Tål att upprepas....

Nu är hösten här och då behövs sockor till kalla småfötter..
Jag vet att jag visat er dessa förut, men en del saker tål att upprepas :)

Dessa stickade jag för en tid sedan och hittade dom här om dagen igen.
Vill du köpa dessa så maila mig.

 Passar från nyfödd - 4mån.
Pris: 80kr
 Passar nyfödd - 3mån.
Pris: 80kr

Härliga sockor med matchande babyvantar.
 Sockorna passar nyfödd - 4mån (vantarna något längre).
Pris: 150kr

Sockorna passar nyfödd - 2mån (vantarna något längre).
Pris: 150kr

Sockorna och vantarna passar från 6mån. 
(Sockfotens längd är 12cm och vantarnas "hand" längd är 8cm)
Pris: 150kr


**

Även dessa små söta babysetten har jag visat er förut,
Passar bebisar från stl 40cm runt huvudet.
Pris: 200kr

Pris: 150kr
Babyvantar finns att få även till detta settet.
(Priset blir då m. vantar 200kr)


Inga kommentarer: