Obloggat

En del beställningar har blivit sydda och är obloggade.

Mössor till 2 små tjejer..
Gulligt att ena valde aptyget tycker jag, vart väldigt fin den mössan.


Och så en fodrad mössa med matchande halskrage till en liten kille som ÄLSKAR monstertrucks. Passande.. inte sant? :)


Har sytt 2 halskragar till på beställning, men minnet svek mig så jag fick dom aldrig på bild :( 
Men den ena var svart med vita apor på och fodrad med lila fleece. Mycket fiiiin blev den!

Och den andra var blårandig i en liiite mindre stl som passar på en pojke som nyss fyllt 1år. Blev oxså mycket fin och uppskattad har jag fått höra. KUL!

Har sytt flera blöjfodral med.. 
Dessa blöjfodral!!!! Dom är så roliga att sy för det blir aldrig 2 likadana.

Detta till en liten tjejja.. 


Och med ett matchande skötunderlägg i Åhlens lapptäckstyg.
Blev väldigt färgglatt å fint.

Detta också till en liten tjejja..
 Fodrat med turkose bomullsväv.

Hann även att sy ett matchande skötunderlägg till detta blöjfodral när jag kom på att hon inte ville ha något underlägg.. typiskt!
Men men, jag syr ett nytt fodral och hoppas att någon där ute gillar det. :)

**

Syr fortfarande på en del beställningar så fler bilder kommer framöver på allt fint jag gjort.

Har även hittat mera jeanstyg till mina blöjfodral. Tyget jag hade hemma tog slut och butiken ville inte ta hem mera tyg. PANIK!
Men Ohlssons tyger räddade mig så nytt tyg är beställt så nu finns även svart jeans att välja på till blöjfodralen. BRA VA!!??

På återseende.. Sofia



Inga kommentarer: