Sjukling...

Jaha.... så sitter man här igen och är SJUK!! Kan inte förstå vad jag har åkt på för baskellusker, för nu har jag varit sjuk sen vi kom hem från Turkiet.. Alltså i 1,5 månad!! Och i söndags började killarna hosta å snora. Så nu är hela familjen sjuk!
Det värsta av allt är att sysuget är på TOPP och jag har en del beställningar men slut på en del tyger för att kunna fortsätta... SÅ TYPISKT!!!
Ska trottsa den här retsamma hostan och åka in en sväng på fredag och handla vad jag behöver för att kunna fortsätta med mina beställningar.

***

Har suttit och kollat runt på nya symaskiner ikväll... Vill så gärna ha en ny overlock. 
Hittade den här..
Pfaff Hobbylock 2.5
en PFAFF Hobbylock 2,5.
Är det någon som har den eller liknande och kan säga något om den?

Vad har ni för symaskiner??

Inga kommentarer: