NU BLIR DET...
För HELA slanten!

Så i den STORA korgen lägger vi massor av fina fyndalster.

JUST NU KÖR VI 50% PÅ ALLT I KORGEN!

I korgen ligger:
Alla vuxenmössor som finns kvar.
Ord pris 150:-
Nu: 75:-
Grå/blå mössa SÅLD
Gul elefantmössa SÅLD
Lila mössa SÅLD
Brun/blå randig SÅLD
Barnmössor från 2år. (blandade storlekar)
Ord pris 120:-
Nu 60:-
Blå/vit randig mössa SÅLD
Grön apmössa SÅLD
Gul apmössa SÅLD
Valmössor SÅLDA
Bilmössa SÅLD
Svampmössa SÅLD
Brun blommig mössa SÅLD
Barnmössor 1- ca 2år.
Ord pris 120:-
Nu 60:-
Den grön turkosa i mitten SÅLD
Brun apmössa SÅLD
Velour mössor lila/vitrandiga.
(1 vuxen, 2 Barnmössor 2-4år.)
Ord pris 150:-/120:-
Nu 75:-/60:-
Ett gäng rosa mössor.
(1 vuxen, 2 barnmössor 4-6år, 2 barnmössor 1-2,5år)
Ord pris 150:-/120:-
Nu 75:-/60:-
1 barnmössa 4-6år SÅLD
Bebismössor 2-3 månader.
Ord pris 80:-
Nu 40:-
Röd/blå randig mössa SÅLD
1 Bilmössa SÅLD
Pannband vuxenstl.
Ord pris 100:-
Nu 50:-
Gul/gråa pannbandet SÅLT
Dregglisar med söta elefanter på.
Ord pris 60:-/st
Nu 15:-/st
Alla dregglisar SÅLDA
Våtservettsfodral
(perfekt att ha i skötväskan, i bilen eller hängandes i köket/badrummet)
Ord pris 75:-
Nu 37,50:-
ALLA FODRAL UTOM DET GULA ÄR SÅLDA
Snuttetrasor till den lille.
Ord pris 30:-
Nu 15:-
Napphållare i alla dess tänkbara färger och mönster.
Ord pris 65:-
Nu 35:-
Några kvarvarande näsduksfodral.
Ord pris 40:- inkl näsdukar
Nu 20:- inkl näsdukar
ALLA NÄSDUKSFODRAL SÅLDA!

Hittar ni något ni gillar så skicka en kommentar eller ett mail.

Vi hörs!!

2 kommentarer:

Mamijan sa...

Hej. Har du några vuxenmössor kvar? Vilka färger? Dottern hade en randig i 2 rosafärger i höstas men tappat bort den. Behöver en ny. Min mejl majannj@hotmail.com / Marianne

Fjällsnipans Alster sa...

Hej Marianne!
Vet inte om du har sett mitt mail som jag skickat till dig?
Iaf så har jag uppdaterat sidan och där ser du vilka mössor jag har kvar :)

Mailar igen om du missat mig.

/S