Bara MINA :)

Igår så kom dom.. ÄNTLIGEN!!
 Mina specialdesignade namnetiketter som ska pryda mina fina alster :)
Jag tackar Ulrika på 3exter som hjälpt mig designa dessa.
BRA JOBBAT :)

**

Mer i brevlådan så låg tången med stort T.. Ska bli kul att anv den på något fint här framöver.
Jag pratar alltså om prymtången som jag beställde från Bibbis förra veckan :)
I paketet låg även tvillingnålarna.. Dom testades idag och kan väl inte säga att jag vart överförtjust, men med lite träning och en del BRA tips så blir det nog bra till slut. Trodde nog i mitt lilla huvud att det skulle se annorlunda ut på baksidan, inte bara vanlig sicksack.
Om jag nu vill anv den som täcksöm på något plagg.. så blev det inte speciellt snyggt tycker jag. Får lösa det på annat sätt isf.
Typ köpa ännu en maskin :)

**

Och som en extra liten bonus så blev detta lilla inlägg bli mitt 100:ade. KUL, men några fler ska jag nog knåpa ihop :)

Kram Sofia

3 kommentarer:

maria syr och så vidare sa...

Va roligt att du lämnade en kommentar hos mig så att jag hittade till din fina blogg! Mycket inspirerande att se allt fint du gör! /Maria

Anna Mustonen sa...

Mycket tjusiga etiketter! Jag reagerade direkt på ditt namn när jag såg det i bloggvandringen. Det känns seriöst och gediget och nu när jag ser etiketterna vill jag nästan handla av dig bara på grund av dem. Snyggt jobbat!

Fjällsnipans Alster sa...

Men vad glad jag blir Anna..
Hon är duktig hon Ulrika på 3exter. Jag blev verkligen supernöjd!
Hade en kund på loppisen för 2 veckor sen som handlade enbart för namnets skull. KUL!