Hej hopp..

Nu har jag uppdaterat bloggen med en ny flik..
TILL SALU fliken.
Där hittar du alla alster som jag just nu har hemma och är redo för direkt leverans.

**

I flera dagar har jag nu suttit och lusläst flera bloggar om hur man gör när man ska sy kläder, kanta mm mm mm...
Så nu har jag blivit så inspirerad och sugen på att testa själv att jag idag beställde min första tvillingnål samt en prym tång så jag slipper väcka huset när jag ska sätta fast mina knappar på kläder, dregglisar mm. 
KANONERS!!
Självklart gjorde jag beställningen på BIBBIS :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Jag tycker att dina mössor är jättefina. Såg den "nya" modellen på babymössa. Du har inget mönster till den eller? Syr lite grann själv för eget bruk och blev lite nyfiken på den modellen. Mvh Natalie

Fjällsnipans Alster sa...

Hejsan..
Jag har svarat på ditt meddelande på FB.. hoppas du har sett det.
Lycka till med syandet... Visst är det skoj :) ?
/Sofia